Why Elanus?

First of all, Elanos experts will determine with an initial consultation whether you need to create an app or if you can achieve your desired goal at a lower cost and without the need for an app. Then, if there is a need to develop the application, the following are all considered during the pre-production, production and post-production stages:

• Determining the most suitable platform and the best presentation time

• Development of a detailed route and map based on the employer's priorities

• Designing the appearance of the app and the user interface based on the study of user behavior and the use of the latest technologies

• The real efficiency and effectiveness of the app

• Running the app on different platforms and phones

Intro
توسعه برنامه های تلفن همراه

برنامه نویسی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل

چرا باید برنامه کاربردی خود را داشته باشید؟ آیا امکان ایجاد وب سایت با هزینه کمتر وجود ندارد؟ البته شما می توانید این کار را انجام دهید. اما نباید انتظار عملکرد یکسانی از سایت نسبت به اپلیکیشن داشته باشید. در سناریوهای خاص، داشتن یک برنامه کاربردی سفارشی یک مزیت بزرگ برای یک شرکت است. این اپلیکیشن می تواند یک فروشگاه اینترنتی سفارشی، یک اپلیکیشن سازمانی ویژه برای کارمندان شرکت یا یک بازی موبایل جذاب باشد.

اما چه نیاز به یک اپلیکیشن سفارشی داشته باشید یا نه، نیاز به مشاوره فنی و ارزیابی دقیق دارد که کارشناسان الانوس آماده پاسخگویی به آن هستند. فقط با ما تماس بگیرید

+0

سال تجربه

+0

کارشناسان تیم ما

%0

رضایت مشتری

+0

کشورهای طرف همکاری
کاری که ما انجام می دهیم

چرا برنامه نویسی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل؟

مشاوره

اپلیکیشن های ios

الانوس تیمی از کارشناسان ios دارد که برنامه‌های کاربردی با کارایی بالا را بر روی پلتفرم‌های ios با باگ صفر و اجرای بدون اثر روی دستگاه‌ها می‌سازند.

اپلیکیشن های اندروید

از برنامه ریزی گرفته تا نظارت، تیم ما هر فرآیندی را برای توسعه برنامه اندروید در نظر می گیرد.

برنامه های React

ما برنامه‌های React کاملاً توجیه‌شده و اجراکننده می‌سازیم. این به مشتریان تجربه کاربری با اشکال صفر را می دهد.

اپلیکیشن های Flutter

تیم کارشناسان ما می‌دانند که چگونه با پلتفرم flutter کار کنند و برنامه‌ها را با ویژگی‌ها و عملکردهای ادغام شده در برنامه بهبود ببخشند.

اپلیکیشن های Swift

تیم متخصص توسعه دهندگان با پلتفرم سریع کار می کنند تا برنامه را برای مشتریانی با منابع پیشرفته ایمن و قابل دسترس کنند.

اپلیکیشن های ترکیبی

در الانوس، ما نوع متفاوتی از برنامه‌ها مانند برنامه‌های ترکیبی می‌سازیم که به مشتریان و کاربران این امکان را می‌دهد تا راه دسترسی خود را به برنامه انتخاب کنند.

اپلیکیشن های PWAs

کار با برنامه های PWA باعث می شود برنامه شما سریع، قابل اعتماد، بدون خطا و آسان برای استفاده باشد. باعث جذب مخاطب بیشتر به کسب و کار می شود.

برنامه های بازی

ما تیمی از توسعه دهندگان ماهر و آگاه داریم که برنامه بازی شگفت انگیز را با گرافیک بالا، طراحی، عملکرد و اشکالات صفر می سازند.

چرا برنامه نویسی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل؟

ارتباط مستمر و مستقیم با مشتری

وقتی مشتریان شما اپلیکیشن انحصاری شرکت را روی گوشی خود نصب کرده اند، همیشه می توانید از طریق اعلان ها آنها را از اخبار مهم مطلع کنید و توجه آنها را جلب کنید. به این ترتیب علاوه بر افزایش فروش، برند شما برای مخاطبان آشنا باقی می ماند. تو هیچ فقط فراموش نمیشی!

افزایش احساس رضایت و اعتماد

اگر اپلیکیشن سفارشی در زمان مناسب و در بستر مناسب ارائه شود، تصویر حرفه ای شما را در نظر مشتری بهبود می بخشد و در عین حال مشتری احساس می کند که برای او ارزش قائل هستید. البته به شرطی که اپلیکیشن شما کاربرد واقعی داشته باشد و صرفا برای گفتن چیزی ارائه نشود.

کاهش هزینه ها

با توجه به ادغام تمامی امکانات و ابزارهای ارتباط با مشتری در یک پلتفرم، دیگر نیازی به اختصاص بودجه برای نیازهای مختلف ندارید. به خصوص که یک اپلیکیشن با نیازها و سلیقه های خاص شما و سازمان شما طراحی و ساخته شده است.

مقیاس پذیری سریع

فرقی نمی کند که به یک ویژگی جدید نیاز دارید یا می خواهید تغییراتی در ویژگی های موجود ایجاد کنید. این کار با یک به روز رسانی سریع انجام می شود. این کار نیز بدون نیاز به انجام کار خاصی یا کوچکترین مشکلی توسط کاربر انجام می شود.

۱۵۰+ پروژه بین‌المللی

نمونه کارها

ارائه بیش از ۱۵۰ نرم‌افزار توسعه‌یافته، با رضایت بیش از ۹۵٪ مشتریان

مشاوره رایگان

علاوه بر تیم متخصص و خلاق و قیمت مناسب، کیفیت بالای محصولات، دلیل اصلی انتخاب شرکت اِلانوس برای همکاری است.

برای همکاری با اِلانوس، میتوانید از طریق ارسال ایمیل، ارسال  پیام به واتساپ و تلگرام و یا برقراری تماس به شماره‌های ثابت اقدام نمایید.

پس از دریافت پیام شما، تیم فنی ما برای بررسی دقیق تر پروژه و همکاری، جلسه آنلاین برگزار خواهند نمود.

پس از شروع همکاری، جزئیات وظایف توسط مدیر پروژه مشخص می شود و کلیه فعالیت ها بر اساس مدل اسکرام در قالب روش چابک مدیریت می شود و گزارش پیشرفت پروژه در بازه های زمانی برای کارفرما ایمیل می شود.

سوالات متداول